26 تیر 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

اسباب کشی در باربری فاطمی تهران

اعزام کارگر باربری و نیروی متخصص اسباب‌کشی و بسته‌بندی اثاثیه منزل با تجهیزات مورد نیاز در باربری فاطمی تهران ضامن سلامت کالای شما است. در ادامه به بررسی خدماتی که باربری گل بار در باربری مرکز ارائه می‌دهد (حمل اثاثیه منزل در باربری فاطمی) می‌پردازیم.

حمل اثاثیه در باربری فاطمی تهران

اثاث‌کشی فشار زیادی را بر روی اثاثیه منزل وارد می‌کند و لوازم دچار استهلاک در هنگام جابه‌جایی می‌شوند و گاهی منجر به آسیب‌دیدگی دائمی خواهد شد. حمل اثاثیه در باربری فاطمی تهران با بسته ‌بندی اثاثیه به روش  اصولی و پکیج کامل تجهیزات مانع از آسیب دیدن وسایل می‌شود.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری فاطمی تهران

باربری در فاطمی تهران

محله فاطمی تهران یکی از محله‌های معروف و پرتردد در تهران است و جاهای دیدنی و مراکز خرید متعددی دارد باربری در فاطمی تهران به دلیل جمعیتی و تمرکز بیش از حد مراکز اداری، کاری سخت و دشوار است. اما باربری گل بار با سابقه طولانی به بهترین شکل ممکن این کار را انجام می‌دهد.

باربری گل بار در چه مناطقی خدمات خود را ارائه می‌دهد

در حال حاضر شرکت باربری فاطمی در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز تهران آماده به ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز است و برای راحتی و زودتر رسیدن ماشین، کارگر و سایر تجهیزات  شعبات مختلفی در سطح

شهر تهران دارد. همچنین برای جابه‌جایی و باربری بین شهری سایر نقاط کشور مجوز و تجهیزات لازم را دارا است.

کارگران باربری فاطمی تهران

کارگران باربری، تجهیزات و ماشین‌های مخصوص باربری بخشی از یک باربری هستند. کارگر باربری فاطمی بخش اصلی کار را بر  عهده دارند. مطمئن باشید اگر از بهترین ماشین‌ها و تجهیزات استفاده کنید اما کارگران تخصص مورد نیاز را نداشته باشند اثاثیه شما در حین جابه‌جایی دچار آسیب‌های زیادی می‌شود. باربری فاطمی به عنوان یک باربری برتر به داشتن پرسنلی با اخلاق و حرفه‌ای به خود می‌بالد. کارگران باربری فاطمیتهران گل بار سابقه طولانی در امر جابه‌جایی دارند.

تجهیزات بسته‌بندی در باربری فاطمی

برای جابه‌جایی علاوه بر نیروی انسانی و ماشین‌های اثاث‌کشی تجهیزات بسته‌بندی مورد نیاز است. این وسایل شامل:

کارتن‌های مخصوص در ابعاد مختلف، پکیج‌های حمل رختخواب، ماژیک، چسب‌پهن، برچسب، پوشش‌‌های محافظتی از لوازم برقی، ضربه‌گیرها و… است که توسط این باربری برای شما ارسال می‌شود. باربری فاطمی تهران با سال‌ها تجربه در عرصه حمل‌ونقل و جابه‌جایی اثاث منزل و اداره بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های بسته‌بندی لوازم با استانداردهای بالا و قیمتی مناسب را ارائه می‌دهد.

کارتن بسته‌بندی

کارتن‌های بسته‌ بندی ۵ یا ۷ لایه هستند و استحکام بالای دارند برای وسایل شکستنی کارتن‌ها در ابعاد کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا کارتن هر چقدر هم که محکم باشند باز هم سنگینی وزن مشخصی را می‌تواند تحمل کند. کف کارتن‌ها در مرحله اول توسط کارگران بسته‌بندی باربری فاطمی چسب پهن زده می‌شود بعد از چسب زدن نوبت به تفکیک وسایل می‌‌رسد. کارگران لوازم مشابه را با هم درون یک کارتن قرار می‌دهند.

مثلا کتاب‌ها درون یک کارتن، لوازم شکستی درون یک کارتن و غیره. کارگران بسته بندی با نظم و رعایت اصول وسایل را درون کارتن‌های مخصوص می‌گذارند و از شلختگی و بهم ریخته بودن که نقطه ضعف یک جابه‌جایی است جلوگیری می‌کنند‌. بعد از اینکه وسایل کامل درون کارتن‌ها قرار گرفت روی هر کارتن برچسب گذاری می‌شود تا در هنگام چیدمان کارتن‌ها مشخص شود برای کدام قسمت از خانه است.

کارتن‌ های رگال‌دار

این کارتن‌ها مخصوص البسه هستند و لباس‌ها درون این کارتن‌ها بدون چروک یا گرد‌وغبار در مکان جدید تحویل کارفرما داده می‌شود.

هزینه بسته‌بندی وسایل در باربری فاطمی تهران

عوامل موثری که باعث متغییر شدن هزینه‌ها می‌شود شامل:

عوامل موثری که باعث متغییر شدن هزینهها بسته بندی می‌شود

  • مدت زمان: یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه، زمان است، به هر میزانی که وسایل بیشتر باشد زمان بیشتری صرف بسته‌بندی می‌شود. بیشترین زمان برای بسته‌بندی اثاثیه مربوط به وسایل آشپزخانه است به طور کلی خرده ریز‌ها وقت‌گیرتر هستند.
  • نیروی کار بسته بندی: هر چقدر که کارگر بیشتر باشد قاعدتا هزینه بیشتری باید پرداخت شود تعداد بیشتر کارگر زمان را مدیریت می‌کند اما دستمزد کارگران افزایش پیدا می‌کند.
  • کارتن و دیگر تجهیزات بستهبندی: شما می‌توانید در صورت داشتن زمان خودتان تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنید. اما چنانچه اگر از باربری فاطمی بخواهید به میزانتجهیزاتی که حورد استفاده قرار می‌گیرد از شما هزینه دریافت می‌شود. لازم به ذکر است خریداری تجهیزات از باربری فاطمی به نفع شما است زیرا تجهیزات به قیمت عمده با کارفرما حساب می‌شود.

سخن آخر

تجهیزات مرغوب و کادر حرفه‌ای ضامن موفقیت در اسباب‌کشی شما است .باربری فاطمی  تهران گل بار با مدیریتی کارآمد بهترین و لذت بخش‌ترین جابه‌جایی را برایتان به ارمغان می‌آورد. حمل اثاثیه منزل در باربری فاطمی تهران، بسته بندی تجهزات و… بهترین امکان در این باربری امکان پذیر است.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *