5 خرداد 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

جابه جایی و حمل لوازم اداری و تجاری و محل کار شما

جابه‌جایی و حمل لوازم اداری و تجاری در اسباب کشی راحت‌تر است یا منزل؟ قطعا پاسخ بسیاری از شما اسباب کشی منزل است اما باید بگوییم که میزان و درجه سختی این دو اسباب کشی تفاوتی با هم ندارد. درست است که تعداد لوازم اداری با لوازم منزل قابل مقایسه نیست اما چیزی که کار را در حمل لوازم تجاری سخت می‌کند، تعداد بالای لوازم سنگین است. در ادامه با باربری گل بار همراه باشید تا از خدماتی که این باربری در زمینه حمل لوازم اداری و تجاری و محل کار شما ارائه می‌دهد آشنا شوید.

حمل لوازم اداری در باربری گل بار

باربری گل بار به شرکت‌ها و موسسات تجاری و اداری در هنگام اسباب کشی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد تا کارها به راحت‌ترین شکل ممکن و بدون آسیب، برای شما انجام شود. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات می‌پردازیم.

اعزام کارگر اسباب کشی

این باربری برای حمل، جابه‌جایی و بارگیری و تخلیه بارهای محل کار شما کارگران باربری را اعزام می‌کند تا همه امور را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این کارگران داری قدرت بدنی بالا و مهارت‌های لازم برای انجام حمل وسایل سبک و سنگین هستند. از دیگر توانایی‌های این افراد می‌توان به سرعت عمل بالای آن‌ها اشاره کرد.

بسته بندی لوازم اداری و تجاری

برای حمل لوازم اداری و تجاری قطعا باید تجهیزات لازم برای بسته بندی را در اختیار داشت تا از سالم و آسیب ندیدن وسایل به مکان جدید مطمئن باشیم. از آنجا که بخش عمده این لوازم را اسناد و مدارک و وسایل بزرگ و سنگین تشکیل می‌دهد اهمیت این امر دو چندان می‌شود. اما شما می‌توانید بسته بندی لوازم را نیز به مانند حمل لوازم اداری خود به باربری گل بار بسپارید.

نیروهای این باربری با تجهیزات لازم برای بسته بندی اثاثیه مانند: کارتن‌های چند لایه ویژه کتاب و اسناد و مدارک، بابل رپ یا پلاستیک ضربه گیر برای بسته بندی وسایل بزرگ (مانند: میزها، صندلی‌ها، مبل‌ها و غیره) به محل کار شما اعزام شده و امور بسته بندی را بدون نیاز به کمک هیچ یک از افراد شما انجام می‌دهد.

حمل لوازم تجاری و محل کار شما در باربری گل بار

 ارائه بارنامه و بیمه نامه

در صورت تمایل شما، این باربری بارهای شما را بیمه کرده و بارنامه را در اختیار شما قرار می‌دهد. اهمیت بیمه برای حمل لوازم تجاری بسیار مهم است؛ زیرا اگر بار آسیب بیند، خسارت وارد بر کارفرما ممکن است غیر قابل جبران باشد. در نتیجه باربری گل بار با وجود رعایت همه قوانین و پروتکل‌های حمل لوازم اداری، احتمال وقوع آسیب را نادیده نگرفته و بار شما را بیمه می‌کند.

حمل لوازم الکترونیک

در عصر حاضر تمام اداره‌ها و شرکت‌های تجاری داری سیستم‌های الکترونیکی متعددی مانند: کامپیوتر، لپ تاپ، ویدئو پراژکتور، سیستم‌های صوتی و… هستند. این لوازم از قیمت بسیار بالای برخوردار بوده و بسیار حساس به ضربه، در نتیجه در هنگام حمل آن‌ها باید موارد ایمنی را رعایت کرد. در باربری گل بار موارد لازم برای حمل این وسایل نیز رعایت می‌شود. کارگران باربری  گل بار با قرار دادن این لوازم در جعبه‌های مناسب و کارتن‌های 5 یا 7 لایه و پوشاندن آن‌ها با ضربه گیر تا جای ممکن از احتمال آسیب جلوگیری می‌کنند.

مشاوره رایگان

شما می‌توانید قبل از هر گونه اقدام به بسته بندی و جابه‌جایی لوازم اداری خود با باربری گل بار تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان آن در مورد تعداد نیروی مورد نیاز، نوع ماشین و… استفاده کنید.

ماشین حمل بار

این باربری داری ماشین خاور و سنگین برای حمل بارهای اداری و تجاری بود و برای حمل بار دیگر لازم نیست به دنبال ماشین مناسب باشید.

چرا باربری گل بار برای حمل لوازم تجاری

برای این که شما باربری گل بار را به عنوان باربری مورد اطمینان برای حمل بار محل کار خود انتخاب کنید دلایل متعددی وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سابقه طولانی در زمینه حمل لوازم اداری و منزل
  • رعایت انصاف در دریافت بها و دستمزد
  • تعیین نرخ حمل با توجه به نرخ اتحادیه باربری
  • تعهد در کار
  • رعایت اخلاق در قبال مشتری

سخن آخر

زمان، در حمل لوازم اداری و جابه‌جای آن بسیار مهم بوده و همین امر موجب می‌شود تا بسیاری از مدیران از افراد و یا سازمان‌های متخصص در این زمینه کمک بگیرند تا در کمترین زمان ممکن حمل لوازم تجاری آن‌ها به پایان برسد. یکی از این باربری‌ها که می‌توانید برای حمل بار محل کار خود به آن مراجعه کنید باربری گل بار است.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *