22 شهریور 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

تعرفه باربری سال 1401 باربری گل بار

باربری‌ها نیاز امروزه ما برای جابه‌جایی را برطرف کرده‌اند و تعرفه باربری سال 1401 مشخص و معین است. باربری‌ها هر نوع باری از لوازم سنگین با ابعاد بزرگ گرفته تا بارهای تجاری، صنعتی، ساختمانی، کشاورزی و… را با ناوگان‌های مناسب و مخصوص حمل‌ونقل جابه‌جا می‌کنند. حوزه خدمات باربری‌ها امروزه بسیار گسترده شده است و این خدمات ارزنده کار ما را بسیار آسان و راحت کرده است. باربری‌های معتبر و قابل اعتماد روزانه بارهای تجاری و غیر تجاری زیادی را جابه‌جا می‌کنند که هر کدام بنا بر تعرفه باربری سال 1401 که معین شده از سمت اتحادیه  است جابه‌جا می‌شوند.

تعرفه باربری سال ۱۴۰۱

تعرفه‌های باربری از سمت اتحادیه به کلیه باربری‌های مجاز اعلام می‌شود و همه موظف هستند طبق دستورات عمل کنند. نرخ‌های مصوب برای باربری بین شهری و درون شهری کاملا متفاوت است. اتحادیه با در نظر گرفتن تمام فاکتورها موجود تعرفه باربری سال 1401 را اعلام ‌می‌کند. اما شرایط و گزینه‌های هستند که در قیمت نهایی موثر هستند، این تغییرات کاملا قانونی و در اتحادیه تعریف شده است در ادامه به برخی از این موارد می‌پردازیم.

عوامل موثر بر تعرفه باربری در سال ۱۴۰۱

بعضی از فاکتورها در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند مانند:

  • در وحله اول باید دید که جابه‌جایی بین شهری است یا درون شهری، مسلما جابه‌جایی بین‌شهری به دلیل اینکه مسافت طولانی‌تری دارد و اگر بار اثاثیه منزل باشد از خودروهای سنگین باید استفاده شود، قاعدتا تعرفه آن بالاتر است. اما اگر با خوردو سبک حمل شود تعرفه آن پایین است. پس در اینجا فاکتور مسافت و نوع خودرو هزینه را متفاوت می‌سازد به عنوان مثال هزینه حمل بار توسط کامیون از تهران به تبریز با همان کامیون، از تهران به کرمان تفاوت دارد.
  • بسته به درخواست‌های کارفرما قیمت یقینا تغییر می‌کند. هر نوع خدماتی که مشتری نیاز داشته باشد باربری گل بار بدون محدودیت نیازهای مشتری را برطرف می‌کند. شاید نیاز کارفرما فقط کارگر باربری باشد یا فقط ماشین حمل‌بار نیاز داشته باشد و سایر گزینه‌های که ما می‌توانیم خدمات آن را به مشتری ارائه دهیم، بنا بر درخواست کارفرما قیمت‌ متغییر می‌شود.

تعرفه بسته بندی معین در تعرفه باربری سال 1401

 

  • یکی دیگر از عواملی که در قیمت تأثیرگذار است تعداد طبقات مبدا و مقصد است. هر چقدر آپارتمان شما در طبقات بالاتر قرار بگیرد هزینه بیشتری برای شما فاکتور می‌شود. زیرا وقت و انرژی مضاعفی از کارگر می‌طلبد‌.
  • همان طور که اشاره شد تعرفه‌ای باربری سال ۱۴۰۱ از اتحادیه به باربری‌ها اعلام شده است اما بعضی از باربری‌ها ساعتی کار می‌کنند و این شیوه کار کردن در قیمت به شدت تاثیر گذار است. ساعت کار هم دست کارگران بوده، زیرا آن‌ها به امورات جابه‌جایی رسیدگی می‌کنند.
  • عوامل تاثیرگذار دیگری هم هستند که در قیمت نهایی دخیل‌اند مانند وزن‌بار، حجم‌بار، ارزش‌بار، تعداد مکان‌های بارگیری و تعداد مکان‌های تخلیه‌بار و سایر موارد. این‌ها تا حدودی قیمت را دچار تغییر می‌کنند‌.
  • فاکتور دیگری که باعث می‌شود افزایش قیمت صورت گیرد افزایش نرخ سوخت خودروها است با بالا رفتن نرخ سوخت قیمت‌ها دچار تغییرات اساسی می‌شود.
  • به دلیل شرایط تورم و اقتصاد جامعه احتمال اینکه هر ماه لوازم جانبی خوردوها افزایش قیمت داشته باشند وجود دارد و این افزایش قیمت قطعات و لوازم جانبی خودرو به صورت مستقیم بر روی قیمت‌های جابه‌جایی بار تاثیر گذار است.
  • یکی دیگر از عواملی که در قیمت گذاری بار بین شهری تاثیر گذار است تعداد ماشین‌های هر باربری است .گاهی پیش می‌آید به دلیل کمبود ماشین نرخ‌ها بالاتر می‌رود. این موضوع قانونی نیست اما باربری‌های که اعتبار لازم را ندارند چنین کارهای انجام می‌دهند و به دنبال منفعت خود هستند.
  • آب‌وهوا یکی دیگر از گزینه‌های موثر در تعرفه باربری در سال 1401 است. در تابستان که هوا گرم است و مناطق گرمسیر کشور بیشترین گرمای موجود را تجربه می‌کنند به علت استهلاک خوردو قیمت‌ها در این مناطق بالاتر می‌رود.‌ اما در فصول سرد سال مناطق غرب به دلیل بارش‌های سنگین برف و باران کرایه‌ها در این مناطق افزایش می‌یابد.

تعرفه انواع خوردوها در سال ۱۴۰۱

خودرو بر اساس سوخت، استهلاک، و میزان باری که حمل می‌کند قیمت آن متفاوت است نوع خودرو در قیمت نهایی بسیار تاثیر‌گذار است. انواع خودرو را بنا بر قیمت آن‌ها در ادامه ذکر می‌کنم. نیسان، خاور روباز، خاور مسقف، کامیون ۹۱۱، کامیون تک، کامیون جفت، تریلی کفی، تریلی بغلدار، تریلی چادری، تریلی کمرشکن این‌ها بیشترین خوردوهای هستند که در باربری‌ها مشغول به کار هستند. قیمت این خودرو‌ها به ترتیب افزایش ذکر شد.

تعرفه خودرو معین در تعرفه باربری 1401 اتحادیه باربری

چگونه تعرفه باربری سال ۱۴۰۱ را استعلام بگیرید

برای اینکه از تعرفه باربری سال 1401 دقیق مطلع شوید باید با کارشناسان باربری منتخب تماس بگیرید. کارشناسان باربری قادر هستند قیمت نهایی را به کارفرما اصلاع دهند. هزینه دقیق را زمانی می‌توانند کارشناسان به کارفرما بگویند که اطلاعات دقیق و کافی در خصوص نوع بار، شرایط محموله، محل بارگیری و تخلیه بار، نوع خدمات منتخب کارفرما و سایر موارد را کارفرما دقیق و صحیح به کارشناس اطلاع دهد.

سخن پایانی

احتمال اینکه تعرفه باربری سال 1401 در هر باربری متفاوت باشد وجود دارد. شما باید قبل از اینکه باربری را انتخاب کنید از باربری منتخب مشاوره رایگان بگیرید و از نحوه قیمت‌گذاری باخبر شوید.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *