14 فروردین 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

نرخ کرایه وانت؛ وانت بار و باربری با وانت

یکی از وسایل پر کاربر در باربری وانت بار و انواع وانت است. این وسیله نقیله به دلیل این که می‌‎تواند در تمام مناطق شهر به راحتی رفت و آمد کند و شامل طرح وسیله نقلیه سنگین نمی‌شود بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. باربری با وانت این امکان را به شما می‌دهد که در هر پست و کاری که هستید بتوانید به راحتی بار خود را جابه‌جا کنید. در این مطلب می‌خواهیم در مورد خدماتی که وانت بارها ارائه می‌دهند صحبت کنیم و خدمات که ویژه‌ای باربری گل بار برای وانت بار ارائه می‌دهد را برشماریم. همچنین در این مطلب به شرح نرخ کرایه وانت می‌پردازیم.

چرا وانت بار گل بار

باربری‌ها در هنگام حمل بار با وانت خدماتی را ارائه می‌دهند اما اکثر باربری‌ها این اقدامات را انجام نداده و اطیمنانی از این که بارهای شما به سلامت به مقصد برسد وجود ندارد زیرا بسیاری از این باربری‌ها از مجوز لازم برخوردار نیستند. برخی از افراد در انتخاب وانت برای بار خود دچار اشتباه شده و به شماره‌هایی که بر روی دیوارهای سطح شهر نوشته شده است تماس می‌گیرند. این کار بسیاری از اوقات موجب خسارت به شما می‌شود زیرا اگر خسارتی به مال شما وارد شود امکان جبران آن وجود ندارد.

برای حمل بار خود می‌توانید از وانت بار استفاده کنید

باربری گل بار داری مجوز رسمی از اتحادیه باربری بوده و با بیمه کردن بار و استفاده از نیروی متخصص تمام تلاش خود را می‌کند تا خسارت وارده را به صفر برساند. اما اگر خسارتی وارد شود با بیمه‌ای که بار شما شده خسارت وارده جبران می‌شود و هزینه کلانی بر دوش شما در این شرایط اقتصادی باقی نمی‌ماند.

خدمات باربری گل بار

در این بخش به معرفی برخی از خدماتی که این باربری ارائه می‌دهد به صورت مختصر می‌پردازیم:

  • بیمه: باربری گل بار، بارهای شما را بیمه کرده تا در صورت به وجود آمدن خسارت احتمالی، خسارت وارد جبران شود.
  • نیروی کارآزموده: این باربری نیروی کارآزموده را استخدام می‌کند تا در هنگام حمل بار، خسارتی به اموال شما وارد نشود.
  • راننده حرفه‌ای و مجرب: باربری گل برای کنترل ماشین‌ها رانندگان حرفه‌ای و آشنا به جاده و قوانین را استخدام می‌کند. زیرا شرط اول سالم رسیدن بار به مقصد وجود راننده ماهر است.
  • مشاوره رایگان: این شرکت به مشتریان خود به صورت رایگان برای انتخاب نوع سرویس و خدماتی که لازم دارند مشاوره می‌دهد.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید از هر کدام از این خدمات که می‌خواهید استفاده کنید بدون این که لازم باشد همه خدمات را با هم دریافت کنید.

مواردی که در این بخش ذکر شد تنها بخشی از خدمات این باربری است. باربری گل بار به تعهد خود را در قبال مشتریان پایبند بوده و شرط اول کار خود را جلب رضایت مشتری می‌داند و در این راستا ارزش بالایی برای صداقت و تعهد در قبال مشتری برخوردار است.

نرخ کرایه وانت

در جدول زیر نرخ کرایه وانت از مبدا تهران به برخی از شهرهای مهم و پر رفت و آمد کشور را می‌توانید مشاهده کنید:

مقصد قیمت به تومان
خرم آباد 600000
یاسوج 790000
اراک 450000
اردبیل 600000
تبریز 550000
بجنورد 790000
ارومیه 680000
گرگان 500000
اهواز 850000
اندیمشک 800000
اصفهان 450000
گلپایگان 500000
کرمان 850000
رفسنجان 830000
جیرفت 900000
مشهد 900000
سمنان 450000
رشت 470000
زنجان 480000

لیستی که در بالا مشاهده می‌کنید تنها بخشی از شهرهای هستند که این باربری، بار را از تهران به این شهرها ارسال می‌کند. نکته قابل توجه در این لیست این است که قیمت‌های ذکر شد مصوب اتحادیه کارگری در سال 1400 بوده و در سال‌های بعد این نرخ تغییر می‌کند. باربری داخل شهری تهران هم متناسب با مسافت هزینه‌ای بین 250 تا 400 هزار تومان می‌باشد.

باربری با وانت و وانت بار گل بار

عوامل موثر در کرایه وانت

عواملی که در زیر ذکر می‌شود در قیمت نهایی کرایه شما تاثیر می‌گذارد:

  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • خدماتی جانبی
  • نوع ماشین (پراید، پیکان وانت یا وانت نیسان)

جمع‌بندی

در این مطلب در مورد وانت بار و باربری با وانت صحبت کردیم و خدماتی را که باربری گل بار در زمینه حمل بار با وانت ارائه می‌دهد را برشمردیم. همچنین در یک جدول نرخ کرایه وانت به چند شهر مهم کشور را ذکر کردیم. برای حمل بار خود با وانت می‌توانید با باربری گل بار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و قیمت تمام شده برای حمل بار خود اطلاع پیدا کنید.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *