18 اردیبهشت 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

حمل ساید بای ساید و حمل پیانو

وقتی صحبت از اسباب کشی می‌شود در کنار دغدغه‌های دیگر این کار یک دغدغه و استرس بزرگی که برای افراد ایجاد می‌شود حمل ساید بای ساید و حمل پیانو است. این دو وسیله با ارزش و گران بها علاوه بر این که قیمت بالایی دارند حساس نیز هستند و کوچک‌ترین ضربه و یا حمل اشتباه باعث تخریب آن‌ها می‌شود. جبران خسارت وارده به این اشیاء بسیار سخت و گاهی اوقات غیر ممکن است. در این مطلب می‌خواهیم در مورد جابه‌جایی یخچال ساید بای ساید و پیانو نکاتی را بگوییم تا هم کار را برای شما راحت‌تر کند و هم آسیب را تقریبا به صفر برساند.

نکاتی برای حمل ساید بای ساید

اگر قصد اسباب کشی دارید بهتر است حمل ساید بای ساید خود را به باربری گل بار و کارگران اسباب کشی ماهر این باربری بسپارید. اما اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید بهتر است به نکاتی که در زیر گفته می‌شود توجه کنید.

باز کردن درب یخچال

از آنجایی که این یخچال‌ها بسیار بزرگ هستند در هنگام حمل در راه پله‌ها، راه رو‌ها و پاگردها ممکن است آسیب دیده و زخمی شوند. برای همین بهتر است قبل از حمل یخچال ساید بای ساید درب آن را جدا کرده و باز کنید. برای جدا سازی درب بهتر است از متخصص فنی یا تکنیسین فنی کمک بگیرد.

جدا کردن قفسه‌ها

برای این که وزن ساید بای ساید شما در هنگام حمل کمتر شود بهتر است قفسه‌ها و کشوها را از داخل آن جدا کرده و به صورت جداگانه حمل کنید.

خاموش کردن یخچال

بهتر است قبل از حمل یخچال ساید بای ساید آن را به مدت 5 تا 6 ساعت خاموش کرده و بعد از آن کامل تمیز کنید تا برای حمل آماده باشد. وقتی شما یخچال را قبل حمل تمیز می‌کنید در واقع کار را برای خود در مکان جدید راحت کرده‌اید.

حمل ساید بای ساید به صورت عمودی

هرگز در هنگام حمل ساید بای ساید یا هر یخچال فریز دیگر آن را به صورت افقی حمل نکنید زیرا این کار موجب می‌شود گاز و روغن با هم مخلوط شده و موجب خرابی یخچال و گاهی حتی موتور یخچال شما شود. همیشه یخچال را باید به صورت عمودی حمل و جابه‌جا کرد.

نکات بعد از جابه‌جایی

تا 6 ساعت بعد از جابه‌جایی یخچال را به برق نزنید تا تمام مایع‌های جاری در سیستم یخچال به مخزن‌های خود برگشته باشند. همچنین بعد از این که جایگاه یخچال مشخص شد و آن را سر جای خود قرار دادید درب ‌ها را نصب کنید.

حمل پیانو

پیانو علاوه بر حجم و شکل نامتقارن، وزن زیاد، یک وسیله بسیار حساس است که کار حمل آن را سخت‌تر نیز می‌کند. برای حمل پیانو در هنگام اسباب کشی به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کار را به کارگر اسباب کشی متخصص این کار بسپارید زیرا حمل این وسیله حساس کار هر فردی نیست و به تخصص بالا نیاز دارد.

هزینه حمل ساید بای ساید و پیانو

هزینه حمل یخچال ساید بای ساید و حمل پیانو به عوامل مختلفی مانند: تعداد طبقات، مدل ساید بای ساید، مدل پیانو، اندازه ساید بای ساید، تعداد کارگر مورد نیاز و… بستگی دارد و نمی‌توان مبلغ دقیقی را بیان کرد. معمولا مبلغی که برای حمل این وسایل دریافت می‌شود به صورت توافقی بین کارفرما و باربری تعیین می‌شود.

ویژگی کارگر حمل ساید بای ساید و پیانو

کارگر باربری برای حمل این اشیاء گران بها خصوصیات و ویژگی‌های را دارا است که به شرح آن می‌پردازیم:

  • دارای توانایی بدنی بالا
  • آشنا به مسائل فنی در زمینه وسایل الکترونیکی
  • آموزش‌های لازم برای حمل این اشیاء را دیده باشد

باربری گل بار ارائه دهند خدمات حمل ساید بای ساید و پیانو

حمل ساید بای ساید و حمل پیانو در باربری گل بار

باربری گل بار در کنار  دیگر خدماتی که در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در سراسر تهران بزرگ ارائه می‌‌دهد، به ارائه خدمت حمل ساید بای ساید و پیانو هم می‌پردازد. اگر قصد اسباب کشی دارید می‌توانید با باربری گل بار تماس گرفته و حمل این اشیاء گران بها و حساس را به این باربری بسپارید.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *