24 فروردین 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

حمل اثاثیه منزل؛ باربری سعادت آباد تهران

یکی از مناطقی که باربری‌ها در آن به ارائه خدمات می‌پردازند باربری سعادت ‌آباد تهران است. باربری سعادت آباد تهران گل بار در تلاش است تا حمل اثاثیه منزل در این محدوده را برای ساکنین آسان و راحت کند. همچنین در تلاش است تا آسیب به اموال در هنگام حمل را به صفر برساند تا بار اضافی از نظر اقتصادی بر روش مشتریان قرار نگیرد. در این مطلب قصد داریم در مورد خدماتی که  باربری سعادت آباد تهران ارائه می‌دهد و همچنین تجربه یک مشتری از باربری گل بار سخن بگوییم.

باربری سعادت آباد تهران

سعادت آباد یکی از خیابان‌های شلوغ شهر تهران است که کار را بری برخی از باربری‌های در تمام ایام سال و ساعت شبانه روز سخت می‌کند و بسیاری از باربری‌ها در این محدوده خدمات ارائه نمی‌دهند. اما باربری در سعادت آباد گل بار کلیه خدمات خود را در این محدوده نیز ارائه می‌دهد.خدمات این باربری عبارت‌اند از:

  • حمل اثاثیه منزل: این باربری در تمام ایام سال و ساعات شبانه روز حمل اثاثیه منزل را در این محدوده بدون هیچ وقفه‌ای انجام می‌دهد.
  • بسته‌بندی اثاثیه: این باربری بسته بندی اثاثیه شما را با کمک بهترین تجهیزات بسته بندی انجام می‌دهد.

بسته بندی اثاثیه در باربری سعادت آباد تهران گل بار

  • تجهیزات بسته بندی: شما می‌توانید تجهیزات بسته بندی را از این باربری تهیه کنید و قبل از جابه‌جایی به بسته بندی اثاثیه خود بپردازید.
  • ماشین حمل بار: باربری سعادت آباد تهران با در اختیار داشتن کامیون، نیسان، پیکان وانت و… که در این محدوده مستقر بوده و بارهای شما را به هر کجایی که بخواهید حمل می‌کنند.
  • باربری بین شهری: این باربری خدمات باربری بین شهری را نیز ارائه می‌دهد و بارها و اثاثیه شما را به همه نقاط ایران حمل می‌کند.
  • نظافت: این باربری در صورت تمایل و نیاز شما کارهای نظافت منزل یا محل کار شما در هنگام و بعد از اسباب کشی را انجام می‌دهد.
  • مشاوره رایگان: این باربری برای این که مشتریان راحت‌تر بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند به مشتریان خود مشاوره رایگان می‌دهد تا خدماتی را انتخاب کنند که واقعا به آن نیاز دارند. همچنین این کارشناسان به سوالاتی همچون تعداد و نوع ماشین مورد نیاز، تعداد کارگر مورد نیاز و… پاسخ می‌دهند. 

خدمات ارائه شده توسط این باربری بسیار بیشتر از آن چیزی است که در این جا ذکر شد.

ویژگی باربری گل بار

در این بخش ویژگی‌های باربری گل بار را که وجه تمایز این باربری از باربری‌های دیگر است را شرح می‌دهیم.

  • مشتری مداری
  • صداقت
  • رعایت انصاف در قبال مشتری
  • ارائه خدماتی مانند چیدمان، نظافت و خدمات فنی
  • دارای مجوز اتحادیه
  • ارائه بیمه و بارنامه
  • و…

موارد ذکر شده تنها بخشی از وجه تمایز این باربری نسبت به باربری‌های دیگر است.

خاطره یک مشتری

همیشه از اسباب کشی متنفرم بودم و زمانی که تاریخ تحویل خانه و اتمام قرارداد اجاره می‌رسید عصبی و سردرگم می‌شدم. هیچ فقط در چند سال اخیر اسباب کشی به راحتی و بدون دردسر انجام نشد. بسته بندی وسایل زمان زیادی از من می‌گرفت و من هیچ زمان خالی برای انجام این کار نداشتم و همیشه کار بسته بندی به بدترین شکل ممکن انجام می‌شد.

مشکل بعدی پیدا کردن ماشین و کارگر اسباب کشی مناسب بود که آن هم اکثر مواقع دچار مشکل می‌شد. من تعداد 4 کارگر می‌خواستم و در روز تعیین شد 2 کارگر برای من ارسال می‌شد و… تا این که با باربری گل بار در این منطقه آشنا شدم از آن زمان به بعد دیگر نگران اسباب کشی نیستم و تمام کارها را به این باربری می‌سپارم و مطمئن هستم که در تاریخ مشخص شده کارها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

جمع‌بندی

اگر قصد حمل اثاثیه منزل در نیاوران را دارید می‌توانید به باربری نیاوران تهران گل بار مراجعه کنید و اسباب کشی خود را با خیال راحت به این باربری بسپارید. فقط کافی است با باربری گل بار تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید. بعد از آن می‌توانید کار اسباب کشی خود را تمام شده بدانید. زیرا این باربری در روز و ساعتی که شما ثبت کرده‌‍اید خدمات را برای شما ارسال می‌کند و صفر تا صد کار را انجام می‌دهد.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *