25 بهمن 1400 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

باربری شریعتی تهران

باربری شریعتی تهران

شرکت حمل و نقل و باربری شریعتی گل بار به ارائه کلیه خدمات مرتبط با حمل اثاثیه منزل در شریعتی تهران تحت نظر اتحادیه می‌پردازد و همواره در تمام مراحل کار در تلاش است تا بهترین خدمات باربری در شریعتی تهران را با قیمتی منصفانه به مشتریان خود عرضه کند. بزرگ‌ترین هدف این باربری آرامش و آسایش خیال مشتری است. اگر به دنبال شرکتی حرفه‌ای و مورد اعتماد  در این منطقه هستید که تمام مراحل اسباب کشی از جمله بسته بندی وسایل منزل، حمل اثاثیه، تخلیه بار و…را برای شما انجام دهد می‌توانید به اتوبار و باربری شریعتی گل بار مراجعه کنید.

مناطق تحت پوشش باربری شریعتی

خیابان شریعتی یا جاده قدیم شمیران یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های شهر تهران است که بخش شمالی و جنوبی دارد. قبل از انقلاب این خیابان با نام کورش کبیر معروف بود و بعد از انقلاب برای یاد بود دکتر شریعتی که بیشتر سخنرانی‌های خود را در این خیابان برگزار می‌کرد به این نام، نام گذاری شد. ابتدای جنوبی خیابان شریعتی پیچ شمیران در خیابان انقلاب و انتهای آن میدان قدس است.

خدمات باربری شریعتی

باربری‌های که در این محدوده فعالیت می‌کنند خدماتی را ارائه می‌دهند که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

یکی از خدمات باربری شریعتی، بسته بندی اثاثیه است

  • ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه
  • حمل بار با ماشین‌های استاندارد و مجهز
  • حمل وسایل سنگین مانند: پیانو، یخچال و…
  • تخلیه بار در مقصد
  • چینش لازم در مقصد

جمع‌بندی

در این مطلب در مورد باربری شریعتی و حمل اثاثیه منزل در شریعتی تهران صحبت کردیم و ویژگی‌های بارز این باربری را برشمردیم. ساکنین یکی از بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین خیابان تهران می‌توانند برای رفع نیاز خود در زمینه باربری و حمل بار به باربری شریعتی تهران گل بار مراجعه کنند.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *