5 مرداد 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

باربری قیطریه تهران و حمل بار در قیطریه

اگر قصد جابه‌جایی در شمال تهران را دارید باربری قیطریه تهران بهترین گزینه در امر نقل‌‌و‌انتقال هر گونه باری است. اگر تاکنون برای جابه‌جایی بار از باربری در قیطریه کمک نگرفته‌اید کافی است یک بار امتحان کنید و خودتان تفاوت باربری قیطریه گل بار با سایر باربری‌ها را متوجه ‌شوید. باربری قیطریه تهران گل بار در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات و حمل اثاثیه منزل در قیطریه به شهروندان گرامی است. خدمات در این باربری به شیوه‌ای نوین و با پرسنلی آموزش دیده و ماهر صورت می‌گیرد.

ثبت سفارش در باربری قیطریه

اهمیت ندارد در چه منطقه‌ای از تهران زندگی می‌کنید شرق، غرب، جنوب، شمال ما آماده هستیم تا بهترین خدمات را برایتان ارائه دهیم. آنچه برای ما اهمیت دارد رضایت شما است برای راحتی کار و سهولت ثبت سفارش، چندین راه برای برقراری ارتباط با باربری قیطریه تهران گل بار در اختیار شما عزیزان قرار دارد، تماس تلفنی، سایت و به صورت حضوری کهبا استفاده هر کدام از این مسیرهای ارتباطی به کارشناسان ما وصل شده و این افراد شما را راهنمایی می‌کنند.

حمل اثاثیه منزل در باربری قیطریه تهران گل بار

حمل اثاثیه منزل در باربری قیطریه تهران

در گذشته برای تغییر محل سکونت با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم پیدا کردن وسیله نقیله، کارگر باربری، حمل اثاث بدون آسیب‌دیدگی و … جابه‌جایی برای ما کاری طاقت فرسا شده بود. اما امروزه هیچ‌کدام از آن مشکلات دیگر وجود ندارد. گروه اجرایی باربری قیطریه تهرانگل بار با ارائه متفاوت‌ترین خدمات در حمل‌ونقل اثاثیه منزل از دیگر باربری‌ها سبقت گرفته است و سهم بزرگی از باربری‌ شهر تهران را به خود اختصاص داده است.

اسباب‌کشی با رعایت نکاتی بهداشتی

با وجود درگیر شدن کل دنیا به ویروس کرونا و همچنین ادامه‌دار بودن این ویروس تمام نکات و پروتکل‌های بهداشتی در باربری قیطریه رعایت می‌شود، به منظور جلوگیری از انتقال این ویروس خطرناک تمام کارکنان این باربری از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنند‌. قبل از بارگیری علاوه بر اینکه به نظافت ماشین رسیدگی می‌شود، بخش داخلی ماشین نیز ضدعفونی شده و از این حیث هم جای نگرانی برای شما مشتریان گرامی باقی نمی‌ماند. همچنین در هنگام بسته بندی اثاثیه منزل اصول بهداشتی رعایت شده و تمام جوانب برای سلامت بیشتر  کارفرما مد نظر قرار داده می‌شود.

جابه‌جایی گل و گیاه

هر قسمت از خانه دارای وسایلی است و زمانی که باید جابه‌جایی و اثاث‌کشی صورت گیرد باعث نگرانی در وجودمان می‌شود، که مبادا لوازم و وسایل دچار مشکل شود. گل و گیاهان از این قاعده مستثنی نبوده بلکه بسیار حساس‌تر هم هستند اما با روشی که در باربری قیطریه برای جابه‌جایی صورت می‌گیرد این اطمینان را به کارفرما می‌دهد که حساس‌ترین و آسیب پذیرترین گیاهان هم به سلامت به مقصد می‌رسند.

حمل بارهای سنگین و گران بها

اثاثیه منزل به چند دسته تقسیم می‌شود: لوازم سنگین، وسایل شکستنی، البسه و… که هر کدام از این اثاث‌ها با یک روش مخصوص بسته‌بندی(این وسایل توسط ضربه‌گیرها دورگیری و بسته‌بندی می‌شوند) و حمل می‌شود. وسایل سنگین شامل مواردی مانند یخچال ساید، پیانو، گاوصندوق و… است.  حمل وسایل سنگین توسط کارگران ماهر و قوی انجام می‌شود زيرا این دسته از لوازم قدرت بدنی بالای نیاز دارد. هنگام حمل این بارها در طبقات، باید اصول جابه‌جایی رعایت شود.

باربری در قیطریه تهران

قیطریه در منطقه یک تهران واقع شده است به علت قرار گرفتن قطریه در شمال تهران بسیاری از امکانات رفاهی در این محدوده قرار گرفته که یکی از امکانات باربری‌ها است. واقعیت این است که باربری هم مانند هر شغل دیگری احتیاج به مهارت و تجربه زیادی دارد و در انتخاب باربریبرای اسباب کشی نباید سهل انگاری کرد. حمل و جابه‌جایی بار در باربری قیطریه تهران با بهترین کیفیت و بروزترین تجهیزات انجام می‌شود. شرکت بزرگ باربری قیطریه گل بار برای امور بسته‌بندی، حمل بار، چیدمان همراه شما عزیزان است که می‌توان گفت یکی از مجرب‌ترین و با تجربه‌ترین کادرها را دارد.

مزیت استفاده از شرکت‌های باربری قیطریه

از مزایای استفاده از باربری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از افراد متخصص در زمینه جابه‌جایی و حمل بار با رعایت نکات ایمنی که باید انجام شود.
  • در صورت بروز خسارت امکان پیگیری و جبران خسارت است.
  • فراهم شدن تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای جابه‌جایی در کمترین زمان ممکن انجام شده و همراه کارگران ارسال می‌شود.
  • طبق بار ماشین مناسب برای حمل و جابه‌جایی ارسال می‌شود‌.
  • مشاوره و راهنمایی لازم قبل و بعد از جابه‌جایی از سمت باربری صورت می‌گیرد.
  • در زمان مشخص شده تمام کارها با برنامه‌ریزی انجام می‌شود.
  • استفاده از فوم‌ها، ضربه‌گیرها، پتو و سایر وسایل مورد نیاز که برای جابه‌جایی نیاز است بدون پرداخت هزینه اضافی.
  • انجام چیدمان طبق سلیقه کارفرما
  • قیمت‌‌ها تصویب شده و از سمت اتحادیه به باربری‌ها ابلاغ می‌شود و همه موظف به رعایت هستند. باربری گل بار نیز طبق قیمت مصوب حق‌الزحمه خود را دریافت می‌کند.

کلام آخر

باربری قیطریه تهران گل بار با چندین دهه تجربه در امور باربری و با تضمین سلامت بار تمام مراحل و کارهای یک اسباب کشی را به عهده می‌گیرد و رضایت مشتری در الویت کار این باربری قرار دارد. زیرا همین رضایت باعث تبلیغ باربری در  قیطری هگل بار  از سمت خود شما می‌شود. برای حمل اثاثیه منزل در قیطریه می‌توانید با این باربری تماس بگیرد.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *