12 آبان 1401 توسط مائده فقیهی 0 دیدگاه

باربری دروازه دولت و خدمات اسباب کشی آن

پرسنل و مدیریت باربری دروازه دولت به خوبی می‌دانند باری که به آن‌ها تحویل داده می‌شود تحویل دهنده و یا همان کارفرما جز سلامت کالا چیز دیگری از باربری انتخاب شده‌اش نمی‌خواهد. باربری‌ها باید حداقل با خودشان که صادق باشند، اگر واقعا توانایی ارائه خدماتی که می‌گویند ندارد آن را تبلیغ نکنند این باعث می‌شود که خیلی زود آوازه آن‌ها به عنوان شرکتی نامعتبر به گوش برسد.

بسته بندی وسایل خانه

باربری باید اول توانایی‌های خود و پرسنلش را بشناسد و برای تقویت نقاط قوت خود تلاش کنند و کوچک‌ترین فعالیتی که انجام می‌دهند اصولی و تخصصی باشد. نباید اینگونه باشد که چندین نوع خدمات را ردیف کنند و هنگام عمل ندانند چه می‌کنند. این ویژگی‌های غیر حرفه‌ای به خودشان و کل باربری‌ها لطمه وارد می‌کند زیرا بذر بی‌اعتمادی در وجود کارفرما کاشته می‌شود و نسبت به خدمات باربری، دیگر خوش‌بین نیست. کارفرما یک خاطره بد همیشه در ذهن و خاطر آن می‌ماند‌. باربری دروازه دولت تمام سعی خود را برای انجام دادن امور باربری به بهترین نحو، انجام می‌دهد.

باربری دروازه دولت

باربری دروازده دولت خدمات متنوعی را برای کارفرما در نظر گرفته است. با پک‌‌های مخصوص ما از استرس و خستگی‌های امور باربری دور هستید. پشتوانه شرکت ما کارگران ما هستند تیم ما از بهترین‌ها تشکیل شده است. مدیریت باربری دروازه دولت با گذراندن فاکتورهای مد نظرش، کارگر باربری را با دقت و حساسیت انتخاب می‌کند. علت این دقت فقط اعتماد کارفرما است، زیرا کارفرما به شرکت اعتماد می‌کند و اموالش را به ما می‌سپارد پس پرسنل باید بهترین و متعهدانه به امور رسیدگی کنند. با باربری دروازه دولت با خیالی آسوده اثاثیه خود را جابه‌جا کنید.

حمل‌اثاثیه منزل در دروازه دولت

حمل اثاثیه منزل در باربری دروازه دولت با انواع خودروهای سبک و سنگین انجام می‌شود. خودورهای سبک بیشترین درخواست‌ها را برای مسافت‌های کم، که مربوط به باربری درون شهری می‌شود دارند. خودروهای سنگین برای مسافت‌های طولانی کاربرد دارند، زیرا تمام وسایل منزل را می‌توانید در یک کامیون ۸ تن قرار دهید و یک بار مسیر طولانی را خودرو طی می‌کند و لوازم را به مقصد می‌رساند. در هنگام حمل‌ اثاثیه باید مشاور باربری به قدری حرفه‌ای باشد که بدون روئیت لوازم بداند چه نوع خودروی را باید ارسال کند و اطلاعات کامل را از کارفرما بتواند دریافت کند.

تفکیک کردن لوازم و اثاثیه منزل

معرفی کامیون‌های باربری دروازه دولت

برای این که شما بتوانید یک باربری مناسب را پیدا کنید باید خودتان هم اطلاعاتی در مورد نوع خدمات، خودرو‌ها، کارگر باربری و… داشته باشید. تکنولوژی همواره به کمک ما می‌آید این بار شما می‌توانید با یک سرچ ساده اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

وسایل حمل و نقل مخصوص اسباب کشی

کامیون‌ها یکی از خودروهای است که بیشترین درخواست را دارند، زیرا هم برای مسافت‌های درون شهری و هم برای باربری بین شهری مفید هستند. این خودروها انواع مختلفی دارند مانند خاور، کمپرسی، کامیون‌های اتاق‌دار، کامیون یخچال‌دار و… که هر کدام برای موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • خاور: این خودرو برای جابه‌جایی لوازم منزل به کار گرفته می‌شود و تا ۶ تن می‌تواند بار را جابه‌جا کند بدون اینکه سرعت آن کاهش پیدا کند و یا فشاری بر روی کمک‌های ماشین بیایید.
  • کمپرسی: زمانی که کارفرما بار آن مصالح ساختمانی باشد کمپرسی برای آن در نظر گرفته می‌شود. برای جابه‌جایی بارهای فله این خودرو مناسب است البته اگر بارهای فله جزء اقلام خوراکی باشند با کمپرسی مخصوص بار جابه‌جا می‌شود.
  • ترانزیت: کامیون‌های بزرگی که برای مسافت‌های خیلی طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای درون‌شهری و حتی بین‌شهری کاربرد ندارند. این خوردو‌ها پس از بارگیری توسط گمرک پلمپ می‌شوند.
  • کامیون اتاقدار: این مدل از ماشین‌ها برای هر مسافتی که انتخاب شوند ایمنی لوازم را تامین می‌کنند. کامیون‌های اتاق‌دار برای لوازم منزل در نظر گرفته شده است زیرا حساس‌ترین بار به حساب می‌آیند.
  • کامیون یخچالدار: سیستم سرمایشی بسیار قوی در کابین آن‌ها وجود دارد.کامیون یخچال‌دار بیشترین درخواست را از سمت تولیدکنندگان موادغذایی دارند. زیرا محصولاتی که می‌خواهند به استان‌های دیگر ارسال کنند باید در دمای خاص قرار گیرد تا از فاسد شدن آن ها جلوگیری شود. برای جابه‌جایی لبنیات، مرغ، ماهی، برخی از داروها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کلام آخر

در این مقاله با برخی از خدمات باربری دروازه دولت آشنا شدید برای اینکه اطلاعات کامل و دقیقی در اختیارتان قرار گیرد به وب‌سایت باربری گل بار می‌توانید مراجعه کنید و یا با کارشناسان این باربری تماس بگیرید.

درباره مائده فقیهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *